Fazole a hubnutí

10. března 2013 v 18:43 | Lenička P. |  Fitness

FAZOLE


- jsou to takový malý zázrak. No opravdu.

Konzumujte je v jakémkoli podání. Vařené, konzervované - zkrátka a dobře jak je libo. Ale pozor na fazole syrové. Obsahují pro naše tělo nebezpečné látky, které zničíme pouze tepelnou úpravou.

Jsou pokladem pro naší štíhlou linii a také pro zdraví.

Obsahují velké množství draslíku, železa, manganu a mnoho dalších vitaminů a prospěšných látek.

Díky tomu nám pomohou při cévních chorobách, regulují trávení a dávají do pořádku celý trávicí trakt, snižují hladinu cholesterolu. A dokonce i jsou účinnou zbraní proti rakovinotvorným látkám a snižují riziko nádorových onemocnění.

No teda dámy a pánové. Já si je hned zítra šupajdím koupit, protože v těhlech malých "ledvinkách" toho je skutečně mnoho dobrého. A byla by škoda o to tělo ochudit.

Fazolí ovšem existuje několik set - ano - druhů. Takže je jen na Vás jaký tip si vyberete. A hlavně jaký se Vám zrovna v kuchyni bude hodit.

Tak třeba:

Drobné bílé fazolky jsou dobrými pomocníky v polévkách.
Rychlou vačeři zajistíte konzervovanými fazolkami.
Červenými a strakatými ozdobíme saláty - nebo je použijeme jako přílohu k masu

Dále jsou tu fazolky mungo se šťavnatými výhonky - dáme do salátů a specialit asijské kuchyně.

Fazolemi určitě nešetřete. Obsahují jen 1 000 Kj na 100g.

Tak hurá do obchodu.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama